Виховна робота

 

Пріоритетні напрями виховної роботи в школі

 

Ці напрями допомагають формувати гармонійно розвинену, відповідальну особистість, здатну до активної громадянської позиції та самореалізації в суспільстві.

Національно-патріотичне виховання

Формування любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до державних символів. Вивчення історії, культури та традицій України. Участь у патріотичних заходах та волонтерській діяльності.

Громадянське та правове виховання

Вивчення прав і обов’язків громадянина. Популяризація правової культури серед учнів. Формування відповідальної громадянської позиції.

Морально-етичне виховання

Розвиток високих моральних якостей, толерантності та взаємоповаги. Пропаганда доброчесності, чесності та відповідальності. Формування культури спілкування та етикету.

Фізичне виховання та здоровий спосіб життя

Популяризація спорту та активного способу життя. Профілактика шкідливих звичок (паління, алкоголізму, наркоманії). Виховання культури здорового харчування.

Трудове виховання та профорієнтація

Формування працелюбності та відповідальності за результати своєї праці.

Ознайомлення з професіями та підготовка до свідомого вибору кар’єри. Участь у шкільних та суспільно-корисних справах.

Екологічне виховання

Формування відповідального ставлення до природи. Ознайомлення з екологічними проблемами та шляхами їх вирішення. Проведення акцій із благоустрою та збереження навколишнього середовища.

Художньо-естетичне виховання

Розвиток творчих здібностей учнів. Популяризація мистецтва, музики, театру та літератури. Організація виставок, конкурсів, творчих зустрічей.

Родинно-сімейне виховання

Виховання шанобливого ставлення до батьків та старших. Популяризація сімейних традицій і цінностей. Співпраця школи та сім’ї у вихованні учнів.

Інформаційна культура та медіаграмотність

Формування критичного мислення при сприйнятті інформації. Безпечне використання інтернету та соціальних мереж. Вміння працювати з різними джерелами інформації.

 

Мета виховної роботи у школі

 

Метою виховної роботи в школі є формування всебічно розвиненої, морально стійкої, соціально активної особистості, яка володіє національною самосвідомістю, високою культурою поведінки, громадянською відповідальністю, здатністю до самореалізації та життєвої компетентності.

Виховна робота в школі сприяє гармонійному розвитку дитини, допомагає їй усвідомити свої можливості, знайти власний шлях у житті та стати активним, відповідальним членом суспільства.

 

Виховна проблема, над якою працює навчальний заклад  в 2024-2025 н.р.:

 

«Формування духовно багатої, морально стійкої та соціально активної особистості, здатної до самореалізації в сучасному суспільстві»

 

Ця проблема є актуальною в умовах сучасного світу, коли молодь стикається з різними викликами, і потребує особливого підходу до виховання, що допоможе учням успішно адаптуватися до життя та бути корисними суспільству.