Результати моніторингу якості освіти
Довідка
Згідно з річним планом фронтального адміністративного контролю якості викладання та рівня навчальних
досягнень учнів, в період 03 по 14 березня 2025 року в школі проводився фронтальний адміністративний
контроль якості викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.
- за наслідками перевірки знань:
№з/п |
клас |
учитель |
Кількість учнів |
П |
С |
Д |
В |
% якості |
% успішності |
|
8Б |
Давиденко О.В. |
19 |
0 |
1 |
9 |
9 |
94 |
100 |
|
8В |
Давиденко О.В. |
18 |
0 |
4 |
7 |
7 |
78 |
100 |
|
9 А |
Євдокимов Н.Д. |
15 |
0 |
2 |
9 |
4 |
87 |
100 |
|
9 Б |
Євдокимов Н.Д. |
17 |
0 |
1 |
9 |
7 |
94 |
100 |
|
9 В |
Євдокимов Н.Д. |
15 |
0 |
0 |
12 |
3 |
100 |
100 |
ТИПОВІ ПОМИЛКИ:
При виконанні моніторингової роботи учні допускали наступні типові помилки: неправильне розуміння
термінології або плутанина між поняттями, неправильний вибір у завданнях, які мають декілька правильних
відповідей, плутанина у класифікації програмного забезпечення, неуважність при ознайомленні з питаннями.
Додаток
до наказу № ___
від 07.03. 2024року
ДОВІДКА
Згідно з річним планом роботи в період з 27 лютого по 05 березня 2024 року проводилась перевірка
якості викладання та рівня знань, умінь і навичок учнів 9-10-х класів з Історії України.
Проведений моніторинг засвідчив такий рівень навчальних досягнень здобувачів освіти
№ з/п |
клас |
учитель |
Кількістьучнів за списком |
Виконувало роботу |
П |
С |
Д |
В |
% якості |
% успішності |
1 |
9-А |
Бригинець С.Б. |
22 |
15 |
- |
3 |
11 |
1 |
80 |
100 |
2 |
9-Б |
Бригинець С.Б. |
23 |
18 |
- |
3 |
12 |
1 |
72 |
100 |
3 |
9-В |
Бригинець С.Б. |
21 |
15 |
- |
6 |
9 |
0 |
60 |
100 |
4 |
10-А |
Волошин Р.В. |
23 |
14 |
- |
6 |
8 |
0 |
57 |
100 |
5 |
10-Б |
Волошин Р.В. |
28 |
13 |
- |
8 |
5 |
0 |
38 |
100 |
Як засвідчують матеріали тестувань, учителі об'єктивно оцінюють навчальні досягнення учнів, а
цілеспрямована робота над подоланням прогалин у знаннях, уміннях та навичках, належним чином організована
перевірка якості виконання домашніх завдань дає плідні результати.
Типові помилки:
Помилки в порівняльній таблиці «Модернізація в західноукраїнських землях і Наддніпрянській Україні»
(не до кінця висвітлені процеси);
- В питанні «Установити хронологічну послідовність формування провідних політичних сил в українському політичному русі Галичини – не квазано правильні роки. або взагалі відсутні. А тільки політичні сили;
- В ряді питань (загальних) немає власних висновків.
- Плутанина у термінах та їх тлумаченнях.
- Помилки у відповідності між іменами історичних діячів та поняттях.
Додаток
до наказу № _____
від 18.12. 2023
Довідка
Згідно з річним планом роботи школи, плану внутрішньо шкільного контролю на 2023-2024 навчальний рік у період
з 11 по 15 грудня 2023 року проводилась перевірка якості викладання та рівня знань, умінь і навичок
учнів 5-х класів з предмету Пізнаємо природу.
Рівень навчальних досягнень учнів, визначений у ході вивчення стану викладання предмета, підтвердив такі результати (табл.)
клас |
Виконували роботу
|
предмет |
вчитель |
Рівень успішності |
% як. |
% усп. |
|||
П. |
С. |
Д. |
В. |
||||||
5-А |
13 |
Пізнаємо природу |
Безугла Л.В. |
0 |
7 |
6 |
0 |
46 |
100 |
5-В |
18 |
Пізнаємо природу |
Безугла Л.В. |
0 |
10 |
3 |
5 |
44 |
100 |
5-Б |
21 |
Пізнаємо природу |
|
0 |
2 |
11 |
8 |
90,4 |
100 |
ТИПОВІ ПОМИЛКИ:
- Вибір однієї правильної відповіді
- Формулювання термінів, понять, визначень
- Невизначеність у формулюванні правил і точних визначень
Довідка
Згідно з річним планом роботи школи, плану внутрішньо шкільного контролю на 2023-2024 навчальний рік у період
з 15 по 22 листопада 2023 року проводилась перевірка якості викладання та рівня знань, умінь і навичок
учнів 9-11-х класів з географії.
Рівень навчальних досягнень учнів, визначений у ході вивчення стану викладання предмета, підтвердив такі результати (табл.)
клас |
Виконували роботу
|
предмет |
вчитель |
Рівень успішності |
% як. |
% усп. |
|||
П. |
С. |
Д. |
В. |
||||||
9-А |
17 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
- |
12 |
5 |
100 |
100 |
9-Б |
17 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
- |
10 |
7 |
100 |
100 |
9-В |
16 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
1 |
9 |
6 |
93,7 |
100 |
10-А |
11 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
1 |
7 |
3 |
90,9 |
100 |
10-Б |
12 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
1 |
6 |
5 |
91,6 |
100 |
11-А |
12 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
3 |
5 |
4 |
75,0 |
100 |
11-Б |
24 |
географія |
Іскендерова Л.М. |
- |
1 |
11 |
12 |
95,8 |
100 |